مشکلات مسیر تردد زائران اربعین حسینی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان دشت آزادگان بررسی شد 

14:09 - 31 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۹۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات مسیر تردد زائران اربعین حسینی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان دشت آزادگان بررسی شد 
درجلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان دشت آزادگان مشکلات مسیر تردد زایرین اربعین حسینی از جمله نقاط حادثه‌خیز مورد بررسی قرار گرفت. 

خبرگزاری میزان - درجلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان دشت آزادگان که با حضور رئیس دادگستری، معاون دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مدیران ذی‌ربط این شهرستان برگزار شد، مشکلات مسیر تردد زایرین اربعین حسینی از جمله نقاط حادثه‌خیز مورد بررسی قرار گرفت. 

 سید کامل بنی‌حیال رئیس دادگستری دشت آزادگان در این نشست گفت: مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم در حکم دستور قضائی بوده و کلیه اعضاء ملزم به رعایت و اجرای آن هستند. 

وی ضمن تأکید بر ضرورت آماده‌سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا قبل از شروع مراسم اربعین، ادامه داد: کلیه اعضاء ظرف ۷۲ ساعت ضمن بازدید میدانی نسبت به شناسائی نقاط حادثه‌خیز و مشکلات موجود در مسیر تردد زوّار اربعین حسینی، نسبت به انعکاس مشکلات و ارائه راهکار‌های لازم به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم و مراجع ذی‌ربط، درجهت رفع آن‌ها و تسهیل و ایمن‌سازی مسیر رفت و آمد زائرین گرامی، اقدام کنند. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان نیز با اشاره به اینکه در اربعین امسال اتباع خارجی نیز از مرز چذابه تردد می‌کنند، احتمال افزایش، زوار نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است. 

محسن صادقیان افزود: لذا حضور و استقرار مداوم کلیه ضابطین شهرستان به همراه ضابطین معین استان‌ها و شهرستان‌های دیگر در مسیر تردد زائرین به‌منظور جلوگیری از تشکیل گره‌های ترافیکی و برقراری امنیت ضروری است. 

در این جلسه که رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، نماینده اداره راه و شهرسازی، جانشین پلیس راهور، فرمانده پلیس راه سوسنگرد – اهواز، رئیس بازرسی و نماینده پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان دشت آزادگان حضور داشتند، حاضرین به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و راهکار‌های پیشنهادی خود پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *